Monday, January 31, 2011

Majlis Penyampaian Sijil SSQS 2010 & Pelancaran Pembestarian Pendidikan Sekolah-sekolah NS 2011

Program ini dirasmikan oleh Tuan Abdul Halim Bin Abdul Razak, Pengarah Pelajaran, Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan (JPNS).
Majlis Penyampaian Sijil Penarafan Smart School Qualification Standards (SSQS) 2010 Dan Pelancaran Pembestarian Sekolah-Sekolah Negeri Sembilan Darul Khusus Tahun 2011.yang julung kalinya diadakan di Negeri Sembilan telah diadakan di Sekolah Sains Seremban (SASER) pada 25 Januari 2011 lalu. Program ini adalah hasil kerjasama pihak Kementerian Pelajaran Malaysia, Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan dan juga Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Negeri Sembilan. Program ini dirasmikan oleh Tuan Abdul Halim Bin Abdul Razak, Pengarah Pelajaran, Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan (JPNS). Beliau juga turut menyampaikan Sijil Penarafan Smart School Qualification Standards (SSQS) kepada 35 buah sekolah yang mendapat 5 bintang di peringkat Negeri Sembilan. 


Hadir sama dalam majlis tersebut ialah Tuan Abdullah Bin Yussuf, Ketua Penolong Pengarah BTPNNS.

Untuk melihat album Majlis Penyampaian Sijil Penarafan Smart School Qualification Standards (SSQS) 2010 Dan Pelancaran Pembestarian Sekolah-Sekolah Negeri Sembilan Darul Khusus Tahun 2011. Klik disini

No comments:

Post a Comment